پشگیری های کلی دیزل ژنراتور

.۱ کاربر محترم دیزل ژنراتور این شرکت لطفا به موارد ذیل توجه کنید . تا از خارج شـدن دسـتگاه از گارانتی قبل از اتمام دوره گارانتی جلوگیری کرده و از کارکرد بدون مش كل دیزل ژنراتور و عمر طولانی دستگاه اطمینان حاصل نمایید . در صورت عدم ارائه برگه گارانتی ، خدمات تعمیر و نگهداری تحت پوشش گارانتی نمی باشد .

۲. هرگونه تعمیر و دستکاری توسط افراد متفرقه و غیر مجاز . موجب ابطال گارانتی دستگاه خواهد شد .

۳. تمامی کنترل ها و برنامه های نگهداری دوره ای باید بطور کامل . و به موقع و مطابق با دفترچه های همراه با دستگاه انجام شوند . مشکلات ناشی از عدم نگه داری مناسب در فواصل زمانی تعیین شده موجب ابطال گارانتی دستگاه خواهد شد .

4نصـب دیزل ژنراتور باید مطابق با دفترچه راهنمای نصـب صـورت پذیرد . در غیر این صـورت بروز مشکلات احتمالی موجب ابطال گارانتی دستگاه خواهد شد

۵ . هرگونه عیوب پیش آمده ، ناشـی از وجود ناخالصی . و آب در سوخت دستگاه بر عهده مصرف کننده خواهد بود .

۶. برای دستگاه ها می بایست از روغن های مشخص شـده در دفترچه های راهنمای نگهداری اسـتفاده شـود در غیر این صورت بروز مشکلات احتمالی موجب ابطال گارانتی دستگاه خواهد شد .

7. آسیب های باتری شامل شکستگی . ریختن اسید اضافه سخت شدن و خراب شدن باطری به دلیل عدم شارژ شامل گارانتی نخواهند شد .

8در صورتی که دیزل ژنراتور در اولین استارت روشن نشود . از استارت زدن بیش از ، حد امتناع نمایید ، ۱۰ ثانیه صبر کنید و سپس دوباره برای روشـن کردن موتور تلاش کنید . استارتی ممتد موتور نباید بیشتر از ۳ بار انجام شـود و طول مدت هر استارت باید کمتر از ۱۰ ثانیه باشد ، در غیر این صورت ممکن است دنده استارتر بشکند یا اینکه استارت دستگاه بسوزد در این شرایط دستگاه شامل گارانتی نمی شود .

the mechanic

هرگز ها دیزل ژنراتور

9. هرگز زمانی که ژنراتور ( آلترناتور ) زیر بار است به موتور فرمان اسـتاپ و اسـتارت ندهید . موتور باید بعد از قطع بار ژنراتور استارت و استاپ شود و دیزل ژنراتوری در حالت استراحت قرار گرفته و خاموش شـود . در غیر اینصـورت ، سـوپاپ ها . AVR ، مبدل ها و دیودها آسیب دیده و از کار بیافتند . در این شرایط دستگاه شامل گارانتی نمی شود .

۱۰. مسئولیت خسارات بر کنتاکتور تغذیه برق شهر در دیزل های ژنراتور مجهز به ATS بدلیل نوسانات برق شـهر بر عهده خریدار می باشد .

۱۱. هرگز اتصالات باتری را زمانیکه دیزل ژنراتوری در حال کار می باشـد . از آن جدا نکنید . حتی یک لحظه قطعی می تواند باعث ، به رله بسـت الکتریکی شـارژ آلترناتور و مدار کنترل الکتریکی سرعت موتور شود ، این شرایط موجب ابطال گارانتی دستگاه خواهد شد .

۱۲. خرابی های ناشی از بار نامتعادل و اضـافه بار ، بیشتر از توان دیزل ژنراتور ( مانند خرابی آلترناتور و کنتاکتور ) شـامل گارانتی نمی شود .

۱۳. هنگام راه اندازی دیزل ژنراتور به صورت دستی ، دستگاه باید به مدت ۵ دقیقه بدون بارگرم شود . در زمان توقف موتور دیزل ژنراتور باید آنلود شده و سپس قبل از توقف به مدت ۵ دقیقه به کار در حالت خنک کاری بدون بار ادامه دهد . در غیر این صورت مشکلات احتمالی موجب ابطال گارانتی دستگاه خواهد شد .

۱۴. هرگز از دیزل ژنراتور باتوان کمتر از ۳۰ ٪ پرایم به مدت طولانی استفاده نکنید ، مشکلات احتمالی موجب ابطال گارانتیدستگاه خواهد شد .

۱۵. فقط از قطعات اورجینال ارائه شده توسط مرکز سرویس مجاز این شرکت استفاده کنید . در غیر این صورت بروز مشکلات احتمالی موجب ابطال گارانتی دستگاه خواهد شد .