دیزل ژنراتور بادوین

ژنراتور بادوین یک شرکت تولید موتور در سطح جهانی است که فعالیت‌های  آن در پونا هند است. Baudouin با ارائه طیف گسترده ای از موتورهای دیزل ژنراتور و گازی سفارشی شده برای بازار هند، همان اعتماد، قابلیت اطمینان و اطمینانی را که بیش از یک قرن در سرتاسر جهان شناخته شده است، گسترش می دهد. Baudouin با بیش از 100 سال میراث در تولید تجهیزات صنعتی، فناوری آینده نگر اروپایی را برای رفع نیازهای رو به رشد قدرت در هند به ارمغان می آورد. 

امروزه با OEA و شرکای کانال در سراسر هند، Baudouin India به نامی برجسته در صنعت تولید موتورهای صنعتی تبدیل شده است. با این حال، این تولید کننده موتور در هند شروعی فروتنانه در شهر کوچک مارسی، یک شهر بندری برجسته در فرانسه داشت. یوجین بودوئن در اواخر قرن نوزدهم صاحب یک کارخانه ریخته گری فلز بود، جایی که به نیروی کاری دستور داد که فلز را به هر چیزی از ناقوس کلیسا گرفته تا «حرکات ساعت مچی» کوچک تبدیل کنند

شروع کوچک با اولین موتور دیزلی ژنراتور Baudouin

پسران یوجین، ریچارد و چارلز بودوئن با دیدن کار پدرشان در آب و هوای خشن و وحشیانه ریخته گری بزرگ شدند. چارلز به مهندسی مکانیک علاقه مند شد و در سال 1904، آخرین آزمایش خود را نشان داد: یک قایق رانی با یک موتور کوچک بنزینی. چارلز قایق رانی را به تولون فرانسه برد تا هنر جدید خود را آزمایش کند. او سپس از امواج نیلگون مدیترانه عبور کرد. شاید غیرممکن به نظر می رسید، اما او آن را تا ساحل الجزایر، مسافتی بیش از 750 کیلومتر، راند!

خانواده بودوئن نمی دانستند که آن قایق رانی کوچک چقدر حیاتی می شود. این اولین موتور رسمی بودوین و شروع یک برند خانوادگی است که در نهایت بر صنعت نیروی محرکه دریایی تسلط پیدا می کند. مارسی در سال 1919 شلوغ ترین بندر فرانسه بود، اگر نگوییم کل دریای مدیترانه. به دلیل افزایش فعالیت کشتیرانی، کارگاه Baudouin در بین تجارت دریایی محلی معروف شد. 

آنها موتورهای بنزینی ابتدایی را با حداکثر قدرت 5 اسب بخار ارائه کردند. Baudouin با افزایش تقاضا شروع به تولید دسته های بزرگتری از موتورهای خود کرد و تولید را به مقیاس بزرگتری رساند. در نتیجه افراد بیشتری در کارگاه شروع به کار کردند و کسب و کار رشد کرد. این شرکت سپس با نزدیک شدن به دهه جدید وارد عصر جدیدی از تولید شد.

رونق تجارت بادوین پس از جنگ جهانی اول

بودوین با آغاز دهه 1920 مرحله جدیدی را تجربه کرد. موتورهای سفارشی دهه قبل دیگر در دسترس نبودند. در عوض، اولین “محصولات” این شرکت که برای برآورده کردن خواسته های صنعت دریایی توسعه یافته بود، جای آنها را گرفت. طیف جدید موتورهای بنزینی که در سال 1922 معرفی شد، طیفی از خروجی ها از 3 تا 60 اسب بخار را پوشش می دهد، ساده و قوی. این دو کلمه تا به امروز در نگرش بودوین باقی مانده است.

DA، اولین موتور دیزلی بودوئن، اندکی پس از سقوط وال استریت در سال 1929، درست زمانی که جهان با یک بحران اقتصادی شدید مواجه بود، به بازار عرضه شد. با این حال، مانند موتورهای آنها، ژنراتور بادوین توانست طوفان را تحمل کند و DA موفقیت چشمگیری داشت. موتورها هم در داخل و هم در سرتاسر قلمروهای فرانسوی زبان شمال آفریقا فروش خوبی داشتند و تجارت در حال رونق بود.

در پایان دهه، ژنراتور بادوین یکی از سه تولیدکننده برتر موتورهای دریایی  در جهان بود .

گسترش خط تولید بادوین برای نیاز به سرعت 

  ژنراتور بادوین توسعه را در ادامه اولین موتور دیزلی DA خود آغاز کرد که با موفقیت موتور اصلی تامین شد. سری DB که در سال 1930 معرفی شد، یک خط تولید جدید پیشگامانه با 2، 3، 4 و 6 سیلندر و خروجی های 25 تا 90 اسب بخار بود. بودوئن در خط مقدم موتورهای موفقی باقی ماند که برای یک دهه دیگر موفقیت را تولید کردند و در واقع به آن دامن زدند.

کاتالوگ های ژنراتور بادوین دیگر صرفاً موتورها را تولید نمی کنند، اکنون مجموعه ای از گیربکس ها، پروانه ها و ژنراتورهای دیزلی را ارائه می دهند. ژنراتور بادوین دامنه خود را متنوع کرد و شروع به تولید موتورهای تولید برق برای برخی از بزرگترین تولیدکنندگان تجهیزات اصلی اروپا (OEMs) کرد.

پیشرفت ژنراتور بادوین

از آن پس بودوئن اقدام به آماده سازی محدوده GV (8 و 12 سیلندر) کرد. مشتریان بیشتر از آنها در انواع برنامه های دریایی استفاده می کردند که باعث موفقیت بیشتر آنها می شد. این خط جایگاه ژنراتور بادوین را به عنوان یکی از تولیدکنندگان پیشرو دریایی در جهان تثبیت کرد. دامنه محصولات این شرکت بیشتر گسترش یافت که به موفقیت آن کمک کرد.

در اوایل دهه 2000، بودوئن با تشخیص فرصت و استفاده از دانش و تجربه موتورهای محرک ژنراتور در دهه 1970 و 1980، وارد بخش تولید برق شد. بنابراین، خانواده موتورهای دیزلی PowerKit برای تولید برق، یک دسته تجاری جدید را به وجود آورد.

بودوین هند: میراث بیش از 100 سال تولید برق

موتورهای دیزلی ژنراتور بادوین با ارائه مهمترین خط تولید در تاریخ شرکت، دارای طیف گسترده ای از 250 کیلوولت آمپر تا 3300 کیلو ولت آمپر هستند و آن را به یکی از جامع ترین در تجارت تولید برق تبدیل می کنند. ژنراتور بادوین دارای یک مرکز تولیدی هوشمند و پیشرفته در پونا با شبکه خدمات اختصاصی در بیش از 100 مکان در سراسر هند است. موتورهای دیزلی تولید شده در هند با هنجارهای انتشار فعلی CPCB II مطابقت دارند. DNA دریایی از رگهای ما عبور می کند و در هر موتور ساخته شده منعکس می شود. موتورهای ژنراتور بادوین ناهموار، قابل اعتماد و ساده برای خدمات با هزینه کل مالکیت پایین هستند. ما به عنوان یکی از پیشگامان تولید تجهیزات صنعتی در هند، فناوری اروپایی را برای رفع تمام نیازهای برق شما به ارمغان می آوریم.

موتورهای بادوین BAUDOUIN

 دریایی مشهور است، تقریباً صد سال است که در تجارت بوده است و همچنان یک انتخاب برتر برای صاحبان قایق در سراسر جهان است که به دنبال بهسازی یا تجدید موتورهای خود هستند.

این شرکت در سال 1918 توسط چارلز بودوین از کارخانه ریخته گری فلزات غیرآهنی او در مارسی، فرانسه تشکیل شد.

به عنوان یک بندر شلوغ در جنوب فرانسه، بودوئن زمانی که شروع به ریخته گری مهندسان و گیربکس برای قایق های تفریحی و ماهیگیری از بندر کرد، موقعیت ایده آلی برای تجارت داشت. طرح‌های اولیه او ساده بودند و در ابتدا به سفارش ساخته می‌شدند، اما واضح بود که این تخصص در ریخته‌گری محبوب بود و بودوئن به زودی تولید را برای تولید مقادیر بیشتری از موتورهایش ارتقا داد.

طراحی نوآورانه بادوین BAUDOUIN​

 1921 این شرکت یک موتور بنزینی 7 اسب بخاری را با گیربکس ترکیبی عرضه کرد. اشتها در صنعت دریایی به سرعت در سال بعد کاتالوگ کاملی از طرح‌ها را که طیفی از خروجی‌ها از 3 اسب بخار تا 60 اسب بخار را پوشش می‌داد، آغاز کرد. طیف موتورهای O، T، Y و Z همچنان بنزینی بودند، اما در پایان این دهه، این شرکت اولین موتور دیزلی خود را به بازار معرفی کرد و علیرغم اینکه صحنه اقتصادی جهان از سقوط سال 1929 در حال چرخیدن بود. ، یک موفقیت مالی برای Moteurs Baudouin بود. این شرکت در صنعت دریایی شکوفا شد و تقریباً 13000 موتور تولید کرد و در رتبه سه تامین کننده برتر در سراسر جهان برای تولید موتورهای دریایی قرار گرفت.

ژنراتور بادوین با سرمایه گذاری بر موفقیت خود، در سال 1930 با طیف نوآورانه ای از موتورهای دیزلی جدید ادامه داد. سری DB این محصول در طیف وسیعی از نسخه ها شامل 2، 3، 4 و 6 سیلندر با خروجی 25 اسب بخار تا 90 اسب بخار عرضه شد. DB اولین در نوع خود بود که دارای سرعت چرخش 750 دور در دقیقه بود. حدود 400 دور در دقیقه تقریباً دو برابر شده است. با سرسیلندرهای جداگانه، هزینه نگهداری و زمان به طور قابل توجهی کاهش یافت، همانطور که مدیریت انبار با قطعات یدکی بسیار ساده تر بود.

عملکرد بالا بادوین BAUDOUIN

در سال 1963، نسل قبلی موتورهای فعلی به بازار معرفی شد. سری DP توربوشارژ می تواند به خروجی 800 اسب بخار در 1800 دور در دقیقه برسد. علاوه بر طراحی پیشرفته، این موتورها به مراتب جمع و جورتر از سایر محصولات بودند و ژنراتور بادوین مورد توجه بازارهای جهان قرار گرفت. معادل پنج و نیم میلیون اسب بخار در سطح جهانی تولید و نصب شد. این شرکت گزارش می دهد که اکثر این موتورها هنوز هم کار می کنند.

سری DF که در سال 1970 منتشر شد، با سرعت به عنوان محرک اصلی طراحی شد و در نسخه های V4، 6 و 12 سیلندر سبک وزن موجود بود.

Moteurs Baudouin در سال 1978 با موتورهای V6 و V12 با کارایی بالا F11، سهم بازار خود را در بخش عمومی باز کرد و موتورهای خود را در کشتی‌های نیروی دریایی نصب کرد. در سال 1983، این همکاری با نسخه ویژه ای از F11 که به طور خاص برای برآوردن نیازهای عملکرد تانک جنگی AMX10 طراحی شده بود، تقویت شد. این پروژه منجر به توسعه بیشتر موتورهای دریایی آنها می شود تا به چالش ارائه قدرت بیشتر به نسبت وزن بپردازند. F120 نتیجه بود.

تمرکز بر صنایع دریایی

همانطور که قایق های تفریحی در این دوره به اوج های جدیدی رسید، شرکت در جذابیت بین بازارهای خود موفق شد و نسخه ای مبتنی بر F120 به مشتریان مشتاق تحویل داده شد. VTI ممتاز با حفظ ارزش های قابل اعتماد و دوام خود، این طیف از موتورها به زودی در بازارهای ورزشی معرفی شدند و در سال 1989، کاتاماران Castello Gancia با دو موتور 1100 اسب بخاری V12 BTI برنده بهترین کلاس پیشرانه دیزلی در مسابقات قهرمانی فراساحل اروپا F1 شد.

اگرچه این شرکت به عرضه موتور در بخش‌های دیگر ادامه داد، اما صنعت دریایی بود، توسعه اولیه Baudouin، که در قلب موفقیت شرکت باقی ماند. تا سال 1991 این امر توسط مدیریت ارشد تایید شد و رسماً به اولویت شماره یک از نظر اهداف توسعه تبدیل شد. تعدادی از محصولات در پشت این استراتژی تجدید نظر شده، از جمله سری M26، ژنراتورهای روی برد، درایوهای کمکی و گیربکس ها عرضه شدند.

M26 هنوز در حال تولید است و در سطح بین المللی در طیف گسترده ای از کشتی ها نصب می شود. در پایان قرن حاضر، فروش صادراتی در Moteurs ژنراتور بادوین به 70٪ رسیده بود و شرکت شروع به جلب توجه سایر طرف‌ها کرده بود.