چند نکات مهم در خرید ژنراتور

چند نکات مهم در خرید ژنراتور

سلام دوستان عزیز امروز امده ایم که به شما  نکات مهم در خرید ژنراتور دست دوم را که باید بدانید به شما بگوییم.

در خرید ژنراتور کار کرده با ید میزان کار کرد موتور رو باید بدونیم . و مهم تر از این که ژنراتور به صورت اضطراری استفاده یا به صورت دائم کار.در کاار کرد های بلا باید لوازم مصرفی ژنزاتور باید به صورت منظم عوض بسه. مثل فیلتر ها ،رغن و…..

در خرید ژنراتور مدل دیزل ژنراتور هم مهم هست . که ایا لوازم مصرفی موتور در بازار به راحتی پیدا بشه . که اگر برای دیزل ژنرلتور اتفاقی افتاد قطعات به راحتی پیدا شود و قیمت خیلی بالای نداشته با شد .

یکی از مهم ترین مورد ها در خرید برند دیزل ژنراتور و زنراتور هست . که به این موضوع در دیگر مقالات اشاره کردیم .

یک دیگر از نکات مهم در خرید ژنراتور مصرف سوخت موتور هست.چرا که دیزل ها براساس قدرت و توانی که ارائه میدهند، معمولا مصرف یکسانی دارند. جدول مصرف سوخت دیزل ژنراتور براساس توان آن و میزان باری که روی آن است، بیانگر این واقعیت می باشد. با این حال در دو حالت کاملا مشابه توجه به میزان مصرف سوخت دیزل ژنراتور خالی از لطف نیست. چرا که با توجه به سال های زیادی که قرار است . این دستگاه ها به فعالیت بپردازند . قدری مصرف کمتر میتواند صرفه جویی بسیار کلانی را برای شما به همراه داشته باشد . پس به میزان مصرف سوخت دیزل ژنراتور که در بروشور آن آمده است توجه کنید.

یکی از نکات هم سوخت مصرفی موتر ژنراتور هست . یکه از به صرفه ترین موتور ها موتور های گار سوز هست . که هم میشه از گاز شهری استفاده کرد و هم کپسول های گازهست . و به صرفه ترین سوخت بعدی دیزل هست که قیمت بسیار پایین دارد . و اخرین سوخت هم بنزین هست که معمولن ژنراترو های کوچک استفاده میکنند.