برد دیپسی

لطفا برای ثبت سفارش خود تماس بگیرید
همراه با گارانتی
ارسال 24 ساعته

برد کنترل دیپسی Deep Sea

شرکت دیپسی  با تولید برد های مختلف کمک می کند  به کسانی که از ژنراتور استفاده می کنند را راحت تر کرده این برد ها در مدل های مختلف و کارایی های مختلف هستند

1- برد کنترل دیپسی دستی

2-برد کنترل چنج اور

3-برد کنترل سنکرون

برد کنترل دیپسی دستی

برد کنترل دیپسی دستی یا manual، علاوه بر اینکه سبب حفاظت و کنترل ژنراتور دیزلی می گردند، سبب فراهم کردن امکان راه اندازی دستی ژنراتور می شود.
این گروه های از بردهای کنترلی در ایران، به نام های دیگری از جمله برد دستی، برد سوئیچی و برد حفاظت کنترل دستی نیز شناخته می شوند.
اگر بخواهیم برای این دسته مدل هایی را مثال بزنیم، می توانیم به DSE3210، DSE702 و DSE701 اشاره نماییم.

برد کنترل چنج اور دیپسی

در این گروه علاوه بر اینکه قابلیت دستی برد کنترل دیپسی وجود دارد، با استفاده از نرم افزار پروتکل های RS232 و RS485 نیز می توان موارد مورد نظر را تعیین کرد.

این نوع بردهای کنترل در ایران به نام هایی مانند امرجنسی و برد اتوماتیک دیزل ژنراتور نیز شناخته می شوند.
برای مثال نمونه های این نوع برد کنترل می توان به مواردی از جمله DSE7210، DSE7110، DSE5210، DSE4410، DSE6020 و … اشاره نمود.

برد کنترل سنکرون دیپسی

 

این گروه از بردهای کنترل دیپسی، علاوه بر اینکه اینکه قابلیت کنترل دستی دارند، امکان سنکرون و پارلل کردن دو و یا چند دیزل ژنراتور را فراهم می نمایند.

بردهای سنکرون و بردهای پارلل نیز از نام های دیگر این نوع بردها می باشند که در ایران شناخته می شوند.

اصل کار کنترلر دیپسی دیزل ژنراتور

به طور کلی، دیزل ژنراتور از اجزای بسیاری مانند کنترل پنل، موتور دیزل، ژنراتور، کنترلر و غیره تشکیل شده است که همه اینها اجزای مهمی هستند. امروز استارلایت پاور به شما معرفی دقیقی از اصل کار کنترلر دیپسی که توسط دیزل ژنراتور استفاده می شود و دانش مربوط به عملکرد موازی را ارائه می دهد.

خرید برد دیپسی

کنترل کننده دیپسی یک ماژول کنترل ژنراتور خود راه اندازی است که برای برآورده کردن پیچیده ترین مشخصات فرآیند تولید کنندگان تجهیزات موتور طراحی شده است. ماژول برای نمایش وضعیت عملکرد و شرایط خطا، ژنراتور را راه اندازی و متوقف می کند. هنگامی که مجموعه ژنراتور به طور خودکار متوقف می شود، چراغ LED روی صفحه کنترل چشمک می زند و علت خطا از طریق LED نشان داده می شود. ترتیب عملیات، تایمر و سیگنال هشدار را می توان با توجه به نیاز مشتری انتخاب کرد. برای تغییر تنظیمات سیستم می توانید از رابط استاندارد 807 یا رابط 808 برای اتصال کامپیوتر استفاده کنید. در عین حال، عملکرد تشخیص بلادرنگ را برای عملکرد سیستم نظارت نزدیک و از راه دور به اپراتور ارائه می دهد. بردکنترلر  دیپسی

هنگامی که دیزل ژنراتور از واحد کنترل کننده دیپسی برای عملیات موازی استفاده می کند، دانش و آمادگی های زیر مورد نیاز است:

1. مارک و مدل موتور را بشناسید. بررسی کنید که آیا یک موتور معمولی است یا یک موتور تزریق الکترونیکی. اگر موتور EFI است، باید تأیید شود که آیا نقطه اتصال موازی خود موتور باز شده است یا خیر. نقطه اتصال موازی موتور باید توسط سازنده موتور باز شود. به علاوه، صحت سیم‌کشی بین ECM یا ECU موتور و کنترلر را تأیید کنید.

2. مارک و مدل گاورنر را بشناسید. برای یک تابلو برق موتور معمولی باید نحوه اتصال ترمینال های روی تابلو با کنترلر و نحوه تنظیم مقادیر SW1 و SW2 را در نرم افزار دانست. موتور تزریق الکترونیکی نیازی به اتصال ندارد، اما مقادیر SW1 و Sw2 نیز باید روی نرم افزار تنظیم شوند.

3. مارک و مدل AVR را بشناسید: به نحوه اتصال ترمینال های برد AVR با کنترلر و نحوه تنظیم مقادیر SW1 و SW2 روی نرم افزار توجه کنید.

4. در صورت لزوم، مشتری می تواند نمودار سیم کشی DSE7510 یا DSE5510 را به تکنسین های مربوطه ارسال کند تا در بررسی صحیح بودن نمودار سیم کشی کمک کنند و برنامه را از قبل تنظیم کنند تا در وقت مشتری صرفه جویی شود. برنامه را در سایت تنظیم کنید

5. ترانسفورماتور آویزان باید توسط خودمان تهیه شود. توصیه می شود از ترانسفورماتور آویزان ارائه شده توسط سازنده ژنراتور استفاده کنید.

6. جعبه کنترل مجهز به یک مقاومت شده است. برای اینکه از بین رفتن مقاومت بر عملکرد موازی تأثیر نگذارد، توصیه می کنیم مشتری یک مقاومت 120 اهم دیگر را برای آماده باش آماده کند. این مقاومت برای اتصال بین پورت های ارتباطی MSC H و I هد کنترلر و بین پورت های ارتباطی MSC H و L کنترلر دم استفاده می شود.

7. اگر از کابل های ارتباطی معمولی برای کابل های ارتباطی MSC استفاده شود، ارتباط MSC ممکن است غیرعادی باشد.

8. در طول سیم کشی، کابل های ارتباطی MSC نباید در یک ترانک با سیم های برق دار قرار گیرند تا از تداخل جلوگیری شود.

بنابراین، از طریق تجزیه و تحلیل فوق، به وضوح می توان فهمید که برای نگهداری و سرویس بهتر دیزل ژنراتور، هنگام استفاده روزانه از دیزل ژنراتور باید به دانش اجزای مربوطه واحد تسلط داشته باشیم و بتوانیم به سرعت قضاوت و اقدامات لازم را انجام دهیم. مشکلات را در صورت بروز حل کنید.