برد دیتاکام

لطفا برای ثبت سفارش خود تماس بگیرید
همراه با گارانتی
ارسال 24 ساعته

دیتا کام

دیتاکام یک برند ترکی‌ای هست که در زمینه تولید برد های الکترونیکی فعالیت می‌کند. یک از محبوب‌ترین محصولات ای شرکت می‌شود به برد کنترلر ها ای شرکت اشاره کرد .همان  تورکه میدانید روز به روز علم در حال پیشرفت هست و یکی از تأثیراتی که پیش رفت علم بر زندگی ما می‌گذارد سهولت  زندگی هست 

امروزه که همه چی در زندگی ما با برق کار می‌کند داشتن یک ژنراتور در خانه یا در منحل کار امرِ کاملاً طبیعی است. شرکت دیتا کام ترکیه با استفاده از علم روز  دنیا توانسته برد کنترلر های ژنراتوری تولید کند که در زمان قطع شدن برق به صورت  کاملا اتوماتیک ژنراتور روشن شود و برق منطقه مورد نظر را تامین کند .این بردها در سری‌ها کاملاً متفاوت تولید شده برای تمام نیاز های کاربر از مدل های ساده گرفته که به صورت کاملاً دستی کار می‌کند تا مدل های پیش رفته که به صورت کاملاً اتوماتیک ژنراتور را روشن می‌کند و تمام پارامتر های مهم را به ما به نمایش در میاورد مانند ولتاژ ، آمپر،دمای آب ، میزان سوخت  در منبع سوخت و کلی اطلاعات دیگر امروز آمدیم که با تمام برد کنترلر های ژنراتور دیتا کام آشنا شویم .

این برد های مدل های زیادی دارد که با تمام مدل‌ها و کاربردشان آشنا خواهید شد:

تاریخچه شرکت دیتاکام

  دیتاکام در سال 1988 به عنوان یک خانه طراحی الکترونیک متشکل از 3 نفر تأسیس شد که به طور انحصاری خدمات طراحی دستگاه های الکترونیکی را با دو مهندس ارائه می دهد.

    دیتاکام بخش تولید خود را در سال 1990 تاسیس کرد. از سال 1994 این شرکت استراتژی طراحی و تولید محصولات خود شرکت را اتخاذ کرده است. امروزه Datakom یکی از بازیگران برتر در بخش الکترونیک ژنراتور است و بزرگترین سبد محصولات را در بازار ارائه می دهد. جستجوی مداوم دیتاکام برای نوآوری و بهبود تضمین می کند که نامی پیشرو در بازار الکترونیک ژنراتور باقی خواهد ماند و به افزایش سهم بازار شرکت ادامه خواهد داد.

    دیتاکام قصد دارد در زمینه های کیفیت انرژی، نظارت بر شبکه انتقال و توزیع برق به همراه تجزیه و تحلیل و گزارش ردپای کربن پیشرفت کند. دیتاکام کیفیت انرژی را در برنامه های آتی شرکت در اولویت قرار می دهد و بودجه قابل توجهی را برای سرمایه گذاری های تحقیق و توسعه در این زمینه اختصاص می دهد.

    اکثر محصولاتی که اخیراً در Datakom طراحی شده اند، ارتباطات مبتنی بر اینترنت را ارائه می دهند. این دستگاه ها به طور مستقیم و بدون ماژول اضافی به سرویس مانیتورینگ اینترنتی Rainbow SCADA متصل می شوند. Rainbow SCADA نیازی به نصب ندارد و به طور مکرر ویژگی های جدیدی را اضافه می کند که حداقل هزینه مالکیت را ارائه می دهد. مزایای Rainbow SCADA به سرعت آن را به ابزار نظارتی ترجیحی بسیاری از شرکت ها تبدیل کرده است.

    دیتاکام دارای بخش های طراحی، تولید، پشتیبانی فنی، فروش و پس از فروش در محل است که باعث کاهش هزینه های تولید و ارائه خدمات با کیفیت بهتر به مشتریان خود می شود. دیتاکام به رضایت مشتری بدون قید و شرط اعتقاد دارد. این شرکت تنها از با کیفیت ترین مواد استفاده می کند و دائماً به دنبال بهبود کیفیت محصولات است. سیستم مدیریت کیفیت نقش مهمی در رهبری بازار جهانی دارد.

    دیتاکام اعتقاد راسخی دارد که بهبود مستمر کلید تضمین موقعیت قوی در بازار است. دیتاکام بیشتر سرمایه گذاری های خود را به بخش تحقیق و توسعه هدایت می کند تا از پویایی و بهره وری اطمینان حاصل کند. در حال حاضر 23 درصد از کارکنان دیتاکام به طور مستقیم بخشی از تیم تحقیق و توسعه هستند، در حالی که 30 درصد از کل کارکنان در فعالیت های تحقیق و توسعه مشارکت دارند. Datakom 15% از گردش مالی شرکت را به تحقیق و توسعه اختصاص می دهد که از میانگین سرمایه گذاری در بخش الکترونیک بیشتر است.

    امروزه دیتاکام بیش از 400 محصول الکترونیکی اصیل را تولید می کند و 70 نفر را در استخدام خود دارد که 30 درصد آنها را مهندسین برق و الکترونیک مجرب فارغ التحصیل از دانشگاه های مطرح کشورمان تشکیل می دهند. دیتاکام جاه طلب است که به یکی از اولین شرکت های فناوری ترکیه تبدیل شود و جایگاهی در بین رهبران فناوری جهان داشته باشد.

    دیتاکام مفتخر است که اصالت خود را در بازار حفظ کرده و در عین حال با گام های محکم و محکمی در جهت اهداف شرکت حرکت می کند.

معرفی برد دیتاکام

برد های اضطراری برق شهر Automatic Mains Failure Units دیتاکام

در این مدل‌ها در صورت قطع شدن برق  شهر به صورت اتوماتیک ژنراتور را روشن می‌کند  و برق مورد نیاز ما را تأمین می‌کند.قابلیت اتصال برق 3 فاز شهر دارد و می تواند در بازه های زمانی ژنراتور را روشن کند و همیشه ژنراتور آماده به کار نگه دارد و از قابلیت های دیگر این مدل‌ها بردها می‌شود اشاره کرد اتصال ان ها به اب ، روغن و سوخت دستگاه هست و کلی قابلت دیگر

-DKG105

-DKG109/109J

-DKG207

-DKG307

-DKG309/309J

 

کنترلر های دستی و از راه دو Manual And Remote Start Unit دیتاکام

این دسته از برد ها قابلیت استارت دستی و از راه دور را دارنر

-DKG119

-DKG119J

-DKG227

-DKG317

-DKG319

-DKG319J

کنترلر های دستی Manual Start Unit دیتاکام

استارت و استپ دستی به همراه نمایش خطاها و دارای مدار تحریک کننده دینام می باشد. مدل های زیر شامل استارت دستی می شود.

-DKG151

-DKG155 

کنترلر جامع All In One Units دیتاکام

امکان کارکرد در کاربردهای ATS، راه اندازی از راه دور و نمونه گیری سه فاز از برق شهر از ویژگیهای این دسته به شمار می رود که شامل مدل های زیر می باشد:

-D500

-D300

-D200