AS440 5A.20

Jumper selectable.100-130 Vac 1 phase or 190-264 Vac 1 phase

voltage

50-60 Hz nominal

frequency

100-264 V ac 1 phase

Voltage

100-120 Hz nominal

frequency

82 V d.c. @ 200 V a.c.

voltage

Continuous 20 A dc. transient 30A for 10 secs.

Current

15 ohms min

resistance

+/- 1.0% (see note 1)

regulation

0.03% per deg. C change in AVR ambient

Thermal drift

توضیحات

رگولاتور ژنراتور استمفورد AS440 چیست؟

رگولاتور ولتاژ دیزل ژنراتور AVR مخفف Automatic voltage Regulator است . AVRقطعه ای است الکترونیکی برای تنظیم یا تثبیت ولتاژ خروجی دیزل ژنراتور که ولتاژ خروجی به صورت DC است .
این قطعه برای جلوگیری از نوسانات ولتاژ و خرابی های ناشی از آن استفاده می گردد . AVR STAMFORD انگلستان یکی از پر مصرف ترین آنهاست که به دلیل کیفیت بالای ساخت و قیمت مناسب آن جایگاه ویژه ای در بازار ولتاژ رگولاتور دارد . در این میان  AS440 استمفورد  مهمترین آنها هستند .
AS440استمفورد بر روی انواع ژنراتور های استمفورد انگلستان از توان ۲۰ کیلووات تا ۷۰۰ کیلووات قابل نصب است . از مشخصات فنی AS440میتوان به حداکثر ولتاژ خروجی ۹۰ ولت DC ، جریان خروجی دائم به ۴ آمپر DC و جریان خروجی متناوب به ۶ آمپر DC اشاره کرد .
AVR AS440 استمفورد یک رگولاتور ولتاژ آنالوگ است که دارای ورودی تکفاز (220 ولت) و ورودی سه فاز (400 ولت) و دارای سنسور ۲ فاز و خود تحریکی است ؛ به همین خاطر مناسب ژنراتور های بدون ذغال است . دارای قابلیت ژنراتورهای تحریک PMG است.قابلیت نصب بر روی انواع دیزل ژنراتور های سنکرون پارالل دیزل ژنراتور دارد.

ولتاژ رگولاتور سنکرون پارالل AS440 اصل انگلستان

رگولاتور ولتاژ چیست

رگولاتور ولتاژ یا AVR مخفف Automatic Voltage Regulator به معنای تنظیم ولتاژ بصورت اتوماتیک است.

شایان ذکر است رگولاتور ولتاژ با نام های AVR  ، کنترلر ولتاژ  ، ولتاژ رگولاتور ، Automatic Voltage Regular  و یا ای وی آر نیز نامیده میشود.

 

ولتاژ رگولاتور دیزل ژنراتور چیست؟

AVR  دیزل ژنراتور، قطعه ای است الکترونیکی که برای تنظیم و تثبیت ولتاژ خروجی دیزل ژنراتور که ولتاژ خروجی بصورت DC است استفاده می شود.

رگولاتور ولتاژ در واقع برای جلوگیری از نوسانات ولتاژ و خرابی های ناشی از آن استفاده می گردد.

 

رگولاتور ژنراتور استمفورد AS440

رگولاتور ولتاژ دیزل ژنراتور  AS440 محصول شرکت Stamford انگلستان میباشد که بر روی ژنراتورهای استمفورد از توان ۲۰ کاوا تا ۷۰۰ کاوا قابل نصب و راه اندازی است.

AVR AS440  استامفورد یک رگولاتور ولتاژ آنالوگ است که دارای سنسور ۲ فاز و خود تحریکی است. به همین خاطر مناسب ژنراتور های بدون ذغال است.

این مدل ای وی آر دیزل ژنراتور دارای تکنولوژی SMT است.(Surface Mount Technolog)

مناسب برای ژنراتورهای سنکرون پارالل دیزل ژنراتور است.

جریان خروجى متناوب  ۷٫۵ آمپر DC

جریان خروجى دائم  ۴ آمپر DC

حداکثر ولتاژ خروجى ۸۲ ولت DC

رگولاتور ولتاژ AS440 مختص ژنراتورهای اکسایتر بدون ذغال است . AVR AS440 بصورت استاندارد برای ژنراتورهای استمفورد سری HC4 و S4 , HC5 تولید شده است ولی میتوان از این مدل AVR برای ژنراتور سری UC22  و UC27  استامفورد انگلستان نیز استفاده کرد.

البته لازم به ذکر است که بهترین رگولاتور ولتاژ مناسب برای ژنراتور UC22 و UC27 مدل SX460 است که از نظر هزینه ای هم مقرون به صرفه است . ولی قابلیت سنکرون پارالل ندارد.

این مدل ولتاژ رگولاتور دیزل ژنراتور در بازار دیزل ژنراتور ایران دارای هم نمونه ی اصلی و هم نمونه چینی میباشد.

سایت بازار دیزل ژنراتور هر دو نمونه رگلاتور چینی AS440 و رگلاتور اصلی و اورجینال AS440  را بنا به سفارش مشتری ، در اختیار آنها قرار میدهد.

رگولاتور ژنراتور استمفورد as440

AS440 جز پر فروش ترین رگولاتور ولتاژ های پارالل سنکرون است. این قطعه ی الکترونیکی همانطور که قبلا نیز اشاره کردیم ساخت شرکت STAMFORD انگلستان است ولی دارای نمونه های چینی مشابه هم هست که صد البته نمونه اصلی انگلیسی از نظر کیفیت قابل مقایسه با نمونه چینی آن نیست ولی بالطبع قیمت AS440 اورجینال انگلیس با AS440 چینی درجه یک آن تفاوت چشمگیری دارد. به همین دلیل فروشگاه تخصصی بازار دیزل ژنراتور هر دو نمونه اصلی و چینی AS440 را موجود کرده است که بنا به درخواست کارفرما و نیاز آنها ارائه می کند.

هنوز دیدگاهی داده نشده است

اولین نفری باشید که دیدگاه می کند “AS440 5A.20”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.