پیش نیاز برای انتخواب درست ژنراتور

قدم اول برای خرید ژنراتور این است که شما جریان مصرفی خود را اندازه‌گیری کنید. خیلی بر این باورند که برای خرید ژنراتور باید میزان جریان مصرفی خود را در حالت نور مال برسی کند. ولی ما برای شما پیشنهاد بهتری داریم برای اندازه گیری وسایل غیر ضروری حذف کنید. در اکثر وقت‌ها شما با کمی صرف جویی می‌توانید از یک ژنراتور ضعیف‌تر با قیمت کمتر مقدار زیادی در هزینه‌های خود صرف جویی کنید. برای مثال در زمانی که برق‌ها قطع می‌شود و شما در حال استفاده از برق ژنراتور هستید. می‌توانید از روشن کردن اکثر لامپ‌ها صرف نظرکنید. یا حتی کولر و تمامی لوازمی که برق زیادی مصرف می‌کنند و.

ژنراتور

مرحله دوم انتخواب جای مناسب برای ژنراتور هست که باید دارای چند وییژگی مهم باشد مانند ایمن بود باز بودن فضا به اندازی کافی و دوری از مواد اشتعال زا. این چند نکته برای ایمنی به وند و نکاتی هستند که روی راندمان دیزل ژنراتور تأثیر زیادی دارند مانند درجه هوا، کافی بودن اکسیژن محوطه، خارج شدن دود اگزوز از محوطه جزو مهم‌ترین نکات رأی افزایش راندمان دیزل ژنراتور هست پس قبل از خرید این نکات را برای جای ژنراتور آماده کنید با بسازید که زیاد هم سخت نیست .

یک از مهم ترین نکات در انتخواب ژنراتور و خرید ژنراتور سوخت مصرف هست . که ژنراتور با سوخت های متفاوتی مانند گازوییل ، بنزین ، و گاز ها LPG و گاز ها شهری تقسیم میشود . ما باید ژنراتوری را انتخواب کنیم که تهیه سوخت ان برای ما راهت باشد و همیشه در دسترس باشد.من به شما گازوییل رو پیشنهاد میکنم که هم در دسترس هست و هم قیمت بسیار پایینی دارد.