تفاوت بین ژنراتور براش و ژنراتور براشلس

09120742441

ژنراتور ها به به دو دسته اصلی تقسیم میشوند که در هنگام خرید ژنرتور باید به انها دقت شوذ،دسته اول ژنراتو رها ژنراتور های براش و ژنراتور های براش لس، تفاوت بین ژنراتور براش و ژنراتور براشلس چیست؟ ژنراتور براش بهتر است یا ژنراتور براشلس؟ Starlight تفاوت هایی را بین آنها به اشتراک می گذارد و به شما می گوید که چگونه یک دیزل ژنراتور را انتخاب کنید.

اولاً، ژنراتور براش یک ماشین دوار الکتریکی است که دارای چرخ دنده داخلی است که انرژی الکتریکی را به انرژی مکانیکی (موتور)، یا انرژی مکانیکی را به انرژی الکتریکی (موتور) تبدیل می کند. ژنراتور براش اساس همه ژنراتورها است. دارای ویژگی های شروع سریع، ترمز به موقع، تنظیم سرعت صاف در محدوده وسیع و مدار کنترل نسبتا ساده و غیره است.

ژنراتور براش لس

یک ژنراتور براشلس توسط بدنه موتور و درایور ساخته شده است، در حالت خودکنترل کار می کند، بنابراین مشابه ژنراتور سنکرون نیست که بار سنگین تحت تنظیم سرعت تبدیل فرکانس راه اندازی می شود، که سیم پیچ های راه اندازی اضافی روی روتور اضافه می کند. در صورت تغییر ناگهانی بار باعث نوسان و خارج شدن از مرحله می شود.

دوم، تفاوت بین ژنراتور براش و ژنراتور بدون جاروبک عمدتاً در موارد زیر است: آیا یک کموتاتور براش مشترک وجود دارد؟

کموتاسیون ژنراتور براش همیشه از تماس بین برس گرافیتی و کموتاتور حلقوی نصب شده روی روتور محقق می شود . در حالی که ژنراتور بدون جاروبک موقعیت روتور را از طریق سنسور هال به مدار کنترل برمی گرداند تا بتواند زمان دقیق تغییر فاز ژنراتور را بداند.

ژنراتور برس بر اساس تماس مستقیم برس کربن و کموتاتور روی روتور برای کارکرد موتور است. مزایای آن قدرت بیشتر، توانایی بالا رفتن قوی تر، هزینه اولیه کمتر است. نقص آن جایگزینی برس کربن به طور کلی از 1 تا 2 سال است، زیرا تماس مستقیم بین برس کربن و کموتاتور و حرکت نسبی با سرعت بالا است.

ذغال دیزل ژنراتور

معایب اصلی ژنراتورهای براش

اصطکاک و از دست دادن بزرگ 1.

مشتریانی که از مجموعه دیزل ژنراتور استفاده می کنند، همه آنها با این مشکل مواجه شدند: پس از مدتی استفاده از ژنراتور، همیشه باید ژنراتور را باز کنید تا برس کربن روی موتور تمیز شود، به طوری که زمان و انرژی تلف شده، شدت تعمیر و نگهداری کاهش یابد. کمتر از نظافت خانگی

2. تب بالا، عمر کوتاه.

با توجه به دلایل ساختاری ژنراتور برس، مقاومت تماس بین برس الکتریکی و کموتاتور بسیار زیاد است که منجر به مقاومت کلی بیشتر و گرم شدن آسان ژنراتور می شود. در حالی که آهنربای دائمی یک عنصر حرارتی است، اگر دما بیش از حد بالا باشد، آهنربا مغناطیس زدایی می شود، که عملکرد ژنراتور را کاهش می دهد و عمر مفید موتور برس را تحت تاثیر قرار می دهد.

3. راندمان کم و قدرت خروجی کم

مشکل گرمایش ژنراتور برس که در بالا ذکر شد، بیشتر به دلیل کار انجام شده توسط جریان بر روی مقاومت داخلی ژنراتور است، بنابراین انرژی الکتریکی تا حد زیادی به انرژی گرمایی تبدیل می شود، بنابراین توان خروجی

ژنراتور برس بزرگ نیست و راندمان بالا نیست.

مزایای اصلی ژنراتور براشلس

1. بدون قلم مو، تداخل کم

برس الکتریکی در ژنراتو براشلس وجود ندارد، مستقیم ترین تغییر این است که هیچ جرقه ای توسط موتور برس در حال کار ایجاد نمی شود، که تداخل جرقه را به تجهیزات رادیویی کنترل از راه دور تا حد زیادی کاهش می دهد.

2. سر و صدای کم و عملکرد صاف

ژنراتور بدون برس فاقد برس الکتریکی است، اصطکاک در هنگام کار بسیار کاهش می یابد، به آرامی کار می کند به طوری که سر و صدا بسیار کاهش می یابد، این مزیت همچنین پشتیبانی بزرگی برای پایداری عملکرد مدل است.

3. خدمات عمر طولانی و هزینه نگهداری کم

برس های کمتر، سایش ژنراتور براشلس عمدتاً روی یاتاقان ها است، از نظر مکانیکی، ژنراتور بدون جاروبک تقریباً یک موتور بدون نیاز به تعمیر و نگهداری است، در صورت لزوم، فقط باید برخی از تعمیرات حذف گرد و غبار را انجام دهید. در مقابل، ما می‌توانیم مزایای ژنراتور بدون جاروبک و ژنراتور بدون جاروبک را بدانیم، اما همه چیز مطلق نیست. ژنراتور برس دارای عملکرد عالی گشتاور در سرعت پایین و ویژگی های گشتاور بالا است که غیر قابل تعویض هستند.

در نهایت، با توجه به اینکه دیزل ژنراتور براشلس خوب است یا دیزل ژنراتور براش خوب است، ایده های زیادی بسته به نیاز استفاده شما برای انتخاب وجود دارد. هنگامی که می خواهید یک ژنراتور تهیه کنید، ابتدا باید بدانید که ژنراتور به چه چیزی و کجا استفاده می شود، این به معنای طبقه بندی استفاده است. از آنجا که در مورد مجموعه دیزل ژنراتور، انواع مختلفی از جمله موتورهای وارداتی، داخلی، موتورهای پیشرفته، موتورهای پایین رده و موتورهای میان رده در بازار وجود دارد، قیمت ژنراتور و همچنین پیکربندی اولیه ژنراتورها را تعیین می کند. با همان موقعیت انتهایی، پیکربندی پیشرفته و غیره. بنابراین قیمت را نمی توان مطمئن بود.

استفاده از واحدهای مولد را می توان به دسته های زیر طبقه بندی کرد: املاک و مستغلات، کاربران پرورشی، بیمارستان ها، مدارس، قطعی برق اضطراری، کارخانه ها، پروژه های پدافند هوایی غیرنظامی، سمپاشی سبز، سردخانه، معدن یا راه سازی، دستگاه های جوشکاری ساخت و ساز میدانی، شما می توانید ژنراتور را با توجه به نیاز خود خریداری کنید و به سرعت مجموعه ژنراتورهای مناسب خود را برای صرفه جویی در زمان انتخاب کنید.

اگر به عنوان نیروی آماده به کار استفاده شود، یک ژنراتور بدون جاروبک پیشنهاد می شود، می تواند از شکستن خیلی سریع برس کربن جلوگیری کند و در زمان تغییر نمی کند .

ما ژنراتورهای معقول را با توجه به استفاده مشتریان و همچنین پیکربندی معقول توصیه خواهیم کرد. به این ترتیب مشتریان کورکورانه هیچ انتخابی در انتخاب ژنراتور نخواهند داشت.